jasmina jasmina
126
BLOG

Vikingowie

jasmina jasmina Kultura Obserwuj notkę 7





Skończyła się II część sezonu IV "Vikingowie"/ dla mnie, bo szybciej miałam/. To jest czołówka serialu. Nie mam pojęcia, co jest takiego w tej muzyce, że mnie tak uwiodła :) Nawet wiersz napisałam kiedyś :) / poniżej/. To pogański raczej :P


Wgrałam sobie nawet w komórce , jako sygnał :) Normalnie zostałam uwiedziona :P, ot tak ...któreś soboty ha! <3




Pogaństwo




łaskawość Freyji


skończyła się na tym bym


pozostała głosem




nie złożyłam stosownej


ofiary




kraje wypraw obsiadły kruki


zamykając drogę do Walhalli


jeśli to te z wypraw


na mnie przyszedł czas




nieśmiertelność do mnie nie zawita


może inni niekiedy mnie wspomną




tekst :K.K.


2016





jasmina
O mnie jasmina

Literat.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura