foto: Jasmina
foto: Jasmina
jasmina jasmina
256
BLOG

Z przeprosinami za jesienne klimaty :)

jasmina jasmina Kultura Obserwuj notkę 8

No to podpadłam na maxa :)  Z przeprosinami przekazuję czy raczej pokazuję ten zielony widok :), tym wszystkim co na chwilę zakłóciłam letni, ciepły czas , wzdychaniami jesiennymi,  :) I o tym w sposób bardzo subtelny mi powiedzieli, czy raczej napisali. :) To moje jedno z lepszych zdjęć, gdzieś tam nagrodzone :)Mam zatem wybaczone ? A za " dziecko" dziękuję " heh, to najpiękniejszy komplement , jaki w ostatnim czasie przeczytałam  :) A z tym " apage" :))))))))))) dziękuję, że nie dopisano satanas :)))))))))))))))))))) Jestem niewymownie zobowiązana i wdzięczna :)))))))))))))))

 I lipcowa tanka japońska dla Państwa :)

 

Pieśń 11

 

 

wyszłam na balkon

pewnej lipcowej nocy

a słowik śpiewał

 

księżyc rozświetlił miejsce

gdzie ukrył się solista

 

tekst : Jasmina

 

jasmina
O mnie jasmina

Literat.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura