Nie mam pojęcia czyje to, w sieci sobie krąży :)
Nie mam pojęcia czyje to, w sieci sobie krąży :)
jasmina jasmina
737
BLOG

Kiedyś słyszałam że to "foch ". A teraz , że to hormony heh :)

jasmina jasmina Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Jako kobieta mam prawo to pokazać i bardzo proszę panie, żeby mnie tu nie pogoniIy :) Na salonie politycznym trochę uśmiechu nie zaszkodzi i przerywnika w formie tego obrazka, na który trafiłam w sieci :) hahaha fajny i zabawny :) Rozbawił mnie na maxa :)  Na sto procent stworzył go facet :) O panach też widziałam, ale nie odważę się pokazać, bo kobiety rozbawię, panów niekoniecznie :)

Dla niedzielnego uśmiechu pokazuję :) Moje panie tylko mi się tu nie obrażać i na luzie obejrzeć :)

jasmina
O mnie jasmina

Literat.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości