Foto. Mateusz Matysiak.
Foto. Mateusz Matysiak.
jasmina jasmina
267
BLOG

To jak to jest z tymi poetami ? :)

jasmina jasmina Kultura Obserwuj notkę 11

Odchodzą by móc wrócić

 

 

 

poeci są Doskonali

w umieraniu z miłości

wersy układają się

w Kształcie

sponiewieranych

serc

 

gaszą pragnienie

Absyntem

i ściągają wszystko co

w nocy na niebie się

rozświetli i ten poblask

Wycisną jak sok z

cytryny by rozcieńczyć

goryczkowaty smak

Wytęsknionych myśli

 

ale kiedyś Zmartwychwstaną

w kolejnym wierszu i może

napiszą o innym Kolorowym

ptaku a może sami się

w niego zamienią

 

z tomiku 2014

 

 

ps. No mam problem. Jeżeli zdjęcie pobrałam z sieci i podpisałam autora, to chyba nic złego nie zrobiłam ? Tu pisze, czy mam prawo do publikowania tego zdjęcia. No niby mi wychodzi, że jednak nie mam, mimo, że je podpisałam.  Matko jedyna, zawsze swoje dodawałam i nie było problemu. To mogę czy nie ? Skasować ? Mam nieczyste sumienie :(

jasmina
O mnie jasmina

Literat.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura